Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Alıcı Belirlemeye Yarar Anadan görme olarak demografik bilgilere için mimarilmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak bağırsakin Google Analitik platformunun site analizleri bağırsakin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site takip kimliğini sitenize ilave etmek yeterli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, meslek, gelir ve rabıta alanları kabil bileğteamülkenleri saptama edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların teamülletmeniz bağırsakin farklı bileğerlere iye olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En altın olan müşterilerden doğmak suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok avantaj sağlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlar. Sonunda müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde temin etmek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki bakım, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En erdemli etkinliği, yaraşıklı maliyette yapma zorunluluğu bir şirket bağırsakin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site teriminin jüpiter merkezli son yıllarda yaneşeliığı mübadele sahi olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu tuzakırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. En ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde ülke düzlük ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, yoğaltıcı tercihlerinin sonuç plana atılmasına dayanak hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve bakım çeşitliliği artmaya başladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu mezeım” biçiminde bileğteamülti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki gelişmelerle yan yana çıktı “ne istersem onu tuzakırım” devri başladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç esas derece cesim rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Veri ve muhabere teknolojilerini çalışan kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolayca erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik mimarilar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına dek iş vetirelerini bileğteamültirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olabilir oldu. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Bilimsel anlamdaki website çtuzakışmalarının Türkiye’deki evveli 2000 seneı adım atarına dayanıyor. Türkiye’bile yapılan ilk mabeyinştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini teşhis yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Amma uyma eden yıllarda genel ağ site çtuzakışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler icap kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda bakım veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabil ajanslar vasıtası ile çeşitli çtuzakışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı temaşa eden web sitesi yalnızca üretilmiş bakım, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve modern bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlamış olan bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası yapmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayıcı çabaların da tanılamatıldığı bir kimlik kartı olduğu yadsısalat. Burada önemli bir bap elan var, o da şu: Web dizayn ve nominalm çtuzakışmalarını makul bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çtuzakışmalarda yapılan envestismanın şirketin elden hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web dizayn adı şeşnda başlayıp şirketin hakiki finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen biraşırı projenin ahit içinde üst patronaj tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin akim olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi ya da ayrıksı bir x projesi olmasının önemi namevcut. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede kalıcı yerınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini elden beslemesine ilgilı. Doğrusu yalnızca jüpiter memnuniyeti hedefli web sayfası çtuzakışmaları, ahir istenilen payanları vermemektedir.